Tää oli niin kummallinen viikonloppu, ihan kaikin puolin.

Olin perjantaina ihan tosi vittuuntunut, kun tuntui, että aina on yksin. Joka ikinen viikonloppu. Yksin, yksin, yksin!

Sitten tulee yksi puhelinsoitto, ja tilanne on yhtäkkiä aivan toinen.

Ex-anoppini nimittäin soitteli perjantain siinä 22 maissa ja kysyi, lähtisinkö viihteelle hänen kanssaan. Jep, aivan absurdi ajatus näin äkkiseltään. Jotenkin olin asennoitunut jo olemaan kotona koko illan, ja juuri puhelun tullessa toppavaatteet niskassa valmiina lähtemään lenkille koirien kanssa. Valittelin, etten raaskisi lähteä, että säästäisin tiliä nyt vähän sinne Ruotsin reissulle.
Anoppipa ei luovuttanut niin helposti, vaan sanoi, että hän tarjoaa, ja maksaa mulle vielä taksit mennen tullen. Koskapa tämä tyttö olisi mukiin sylkenyt, jos ilmainen ilta olisi tiedossa? En nytkään.

Siispä pikainen lenkki koirien kanssa, sitten pikapuunaus naamalle ja bilevaatteet niskaan. Tunti puhelun päättymisen jälkeen odottelin taksia pihassa. Nopeaa toimintaa, silloin kun motivaatio on riittävä :D

Mentiin sitten baariin, ja väkeä oli varmaan enemmän kuin pikkujouluaikaan! Istuskeltiin siinä anopin kanssa, käytiin tanssimassa. Jonkin ajan päästä paikalle tuli anopin miesystävä (joka on muuten anoppia 15 v. nuorempi) ja tämän kaveri. Kaverihan sitten keksi iskeä silmänsä minuun, ja olin jotenkin tosi vaivaantunut. Koin, että pitää olla kohtelias, kun kerran samaa seuruetta oltiin, mutta kun tyyppi ei kiinnostanut itseäni pätkääkään, niin vaikeahan siinä oli vastata toisen ihailuihin...grr. Ärsyttävää.

Istuimme sellaisessa loosissa vielä, mistä ei varmasti kukaan potentiaainen mies minua löytäisi, ja olin jo ihan valmis lähtemään kotiin jossain vaiheessa. Toki olin siinä vaiheessa ja onnistunut loihtimaan mukavan humalan erinäisillä drinkeillä ja shoteilla, mitä siihen pöytään koko ajan kannettiin.

Sitten näin Peen. Jännä muuten, että se aiheuttaa aina samanlaisen reaktion mussa. Sellanen tunne, kuin salama menisi koko ruumiin läpi.
Samanlainen fiilis oli silloin, kun ihan ensimmäistä kertaa näin sen. Jäin ihan kiinni siihen tyyppiin, en kertakaikkiaan vaan saanut silmiäni irti. Pee taitaa olla niitä harvoja tapauksia, jotka ovat joutuneen "uhreikseni" baarissa. Eli käytännössä menin ja iskin sen, vaikka illan edetessä kävikin selväksi, että se on varattu. Vein sen himaani silloin, ja loput arvaattekin.

Miehekäs mies, upeannäköinen, pitkä ja raamikas. Siitä vuoden verran eteenpäin koodailtiin aina satunnaisesti, mutta kun se tosiaan oli varattu, niin en jaksanut kiinnostua siitä sen enempää, vaikka Pee olisikin halunnut paljon enemmän. Itse olin vaan tosi kiinni silloin vielä K:ssa, enkä osannut oikeasti ihastua keneenkään. Pee pisti mut vaan fyysisesti veteläksi olemuksellaan.
Sitten, jossain vaiheessa Pee ilmoitti mulle eronneensa, ja kärtti treffejä. Nähtiinkin pari kertaa, ja sittenhän se vaan yhtäkkiä ilmoitti mulle, että sen tarvii nyt miettiä elmäänsä eteenpäin jne. Se tavallinen tarina. Olin haluttava tasan niin kauan, kun se ei kiinnostanut mua, ja sitten, kun aloin pikkuhiljaa lämmetä sille, se lemppasi mut :D

Sen jälkeen on satunnaisesti nähty pari kertaa baarissa, mutta välillä oli sellainen jäämuuri, ettei oikeastaan pariin vuoteen ole juurikaan ollut mitään kontaktia.

Sinänsä huvittavaa, että mä olen tässä parisen viikkoa sitten melkein ollut aikeissa laittaa sille viestin, koska selasin puhelimen nimilistaa, ja ajattelin ohimennen kysäistä, vieläkö ko. numero on toiminnassa.

Perjantaina siis näin Peen taas. Se istui jonkun naisen kanssa lähellä olevassa pöydässä. Kyttäsin tilaisuutta, ja kun mimmi hävisi siitä pöydästä johonkin, menin moikkaamaan. Jostain syystä Pee vähän myöhemmin hakeutui siihen meidän pöytään istumaan. Kävipä ilmi, että se on taas varattu, ja vauvakin tulossa kesällä. No, sehän ei tämän kaverin menoa haitannut. Lähdettiin sen kanssa yhtämatkaa, vaihdettiin kiihkeitä suudelmia ja vitsi, että se oli taas haluttava!

Onneksi mulla sentään oli järki päässä ja päätin, että en anna sille :D Se kyllä vielä tuli samaan taksiinkin, ja kyllähän siellä oli aika villi meno siellä takapenkillä, mutta pysyin silti tiukkana. Se muisti kyllä pahoitella mulle, että tapasi mut taas...kuulemma olen ainoa nainen, joka pistää sen pettämään...niin vissiin. Voi noita poikia..

No, nythän se on sitten viestitellyt mulle koko viikonlopun, ja inttänyt, että haluais nähdä mut. Lupasin sille nopean audienssin perjantaina, mutta katotaan nyt. Ei niinkuin nyt jaksais taas mitään säätöä ja vähän tässä moraalikin meinaa pistää kampoihin. Ei muuten, mutta kun se nainen on raskaana ja kaikkea..

Eilen sitten lähdin ex-tempore exän ja muksun kanssa anopin talolle Lahden tienoille. Oli ihan kivaa ja leppoisaa. Saunottiin ja syötiin hyvin. Nukuttiin aamulla pitkään.
Sitten keksin lähteä vähän ulos tekemään lumitöitä. Oli meillä hetken ihan hauskaa koirien kanssa. Toinen koira metsästi lumilapiota, ja toinen juoksi tohkeissaan pitkin pihaa lumipaakkujen perässä.
Hauskuus kuitenkin loppui lyhyeen kun reväytin selkäni oikein kunnolla :( Menin hetkeksi ihan sokkiin, se kipu oli järkyttävä! Onneksi exällä oli jotain todella tehokasta särkylääkettä, niin kestin matkan kotiin. Nyt onneksi tuntuisi jo vähän paremmalta, joten ehkä risteily ei menekään mönkään.