Mietin ensin kaksi kertaa, että kirjoitanko tätä tänne, vai jätänkö väliin. Mutta päätin sittenkin kirjoittaa, koska joku tuolla aiemman postauksen kommenttiboksissa kehotti lähtemään vuoren luo ;)

Olin siis eilen illalla yksin kotona, muksu oli isällään. Pyörittelin käsissäni avaamatonta punaviinipulloa, mutta ilman seuraa tuntui vähän hölmöltä "tuhlata" hyvää viiniä. Minä kun en noita kalsarikännejä oikein osaa harrastaa..

Päädyin surffailemaan treffisivustolle. Ajattelin, että nyt haen sieltä itseäni kiinnostavan tyypin, ja pyydän sen baariin kanssani vielä samana iltana. Sopiva tyyppi löytyi profiilin ja kuvankin perusteella, ja laitoin viestiä. Keskustelu meni suunnilleen näin:

M (minä): Moi, hauskan oloinen kaveri profiilisi perusteella ;)
P (mies): Kiitos samoin, kuin myös, ja hyvännäköinen kissa, jos saan noin sanoa :D
M: Joo, saat sanoa. Kotonako vietät perjantai-iltaa?
P: Jep, entäs sä?
M: Kotona joo. Arvon tässä, että avaisko viinipullon vai ei.
P: Mäkin otin kolme bisseä, ja kaapissa olis lisää, mutten viittinyt ottaa enempää, ettei ala menojalkaa vipattamaan.. ;)
M: Kuule, nyt tehdään jotain repäsevää, ja lähdetään kimpassa baariin!! Tänään! Nyt heti!
P: Mihin mentäis? Missä sä asut? Mä Espoossa.
P: Vai tulisiksä vaan tänne? :D Ollaan me aika hurjia.
M: Minä se vasta hurja oonkin, kun ikinä en ole vielä treffeille eksynyt tätä kautta :) Mutta kerta kai se pitää olla ensimmäinenkin. Mutta tuun, jos keität kahvit.
P: Keitän mä. Vai avattaisko se viinipullo?
M: Sit pitäis jättää auto sinne, ja se olis hankalaa huomisen kannalta. Pitäiskö sittenkin vaan mennä stadiin johonkin, sinne kai päästäis molemmat helposti?
P: Onko sulla meseä, olis nopeempi kirjottaa?
M: Ei, kun on duunin läppäri. Eikä tähän pysty edes asentamaan. Mutta soita mulle, nro xxx-xxxxxxx.

Ja tähän se sitten jäi. Tein kai oman henkilökohtaisen ennätykseni miehenkarkottamisessa, sillä kun aloin ihmettelemään, miksei kuulu puhelua, eikä viestiä ja menin kyselemään treffien kautta vähän perään, niin se tyyppi oli estänyt mun yhteydenotot :D Olin hetken ihan puulla päähän lyöty, että mitä helvettiä. Hetken sitten pohdittuani mietin, että viimenen sana pitäis saada, mutta milläs sen teet, kun ei pysty laittamaan viestiä eikä mitään. Niinpä sitten perustin pikaprofiilin, ja laitoin sille sitä kautta, uskokaa tai älkää, ihan ystävällismielisen  palautteen asiasta. Suunnilleen näin:

"Nyt kyllä annoit hyvän syyn avata vinkkupullon ja yhtä hyvän syyn olla edelleenkään lähtemättä yksillekään treffeille tätä kautta.
Toki ymmärrän, että mun ehdotus oli aika repäisevä, mutta joskus kai voi tehdä jotain tavallisuudesta poikkeavaa.
Olisin silti ymmärtänyt, jos olisit kieltäytynyt herrasmiesmäisesti vaikka laittamalla ihan vaan viestin.

Anyway, hyvää jatkoa :)"

Ja tänä aamuna se mies oli poistanut koko profiilinsa :D :D

Arvatkaa, aionko vielä lähteä edes yrittämän sinne vuoren luo, ikinä, koskaan, missään? En tasan!