Höh. Miten tää elämä heittää tällasia käänteitä ihan puskista?

Perjantainahan mulla oli toi edellisessä postauksessa kuvattu omalla tavallaan ainutlaatuinen mieskokemus . Olin vielä lauantainakin vähän häkeltynyt ko. tyypin käytöksestä, ja naurettiinkin Roxyn kanssa ihan sikana, kun mietittiin, että mihin sitä enää voi luottaa? Kun ei suomalaiseen mieheen, peruskallioon, hemmetti?!

No, silloin perjantainahan laitoin toki pari muutakin viestiä treffien kautta ja yks heppu niistä sitten vastasi lauantaina jotain. Viestiteltiin parit viestit siinä, ja ihan ok-kuulonen tyyppi. Lauantaina en vaan ollu oikeen enää millään fiiliksellä, ja kuhan lämpimikseni siinä sitten viestittelin.

Sitten se tyyppi heittää, että "mä muuten tunnen sut", ja että "etkö muista mua?". Siis wtf? Olihan sillä kundilla kuva profiilissa, ja ihan kivannäkönen kundi olikin. Tutunkinnäköinen, mutta ei niin tutun, että olisi jotain häläreitä soitellut.
Se jätkä siis tuntee mut jostain viiden vuoden takaa, kun olin ed. työnantajan palveluksessa vielä. Sillä oli edelleen mun vanha puhelinnumerokin, numerot oli joskus vaihdettu jossain..

JA MULLA EI VIELÄKÄÄN OO MITÄÄN KÄSITYSTÄ, KUKA SE ON?! Ai jumaleissön, että tää asia vaivaa mua. Ja tyyppi vastailee mun uteluihin tyyliin "En kerro vielä, pitää vähän kiusata. Koita nyt vaan muistella." Eikä se anna mitään vinkkiä! Voi perskule, pikkasenko häiritsee tämmönen!

No, sitten illalla surffailin vähän netissä, ja tietysti myös Facebookissa. Yhtäkkiä sinne viestilaatikkoon tupsahti viesti:
"Siis WAU, selasin tässä xxx:n kaverilistaa, enkä oo tajunnut, että mulla on noin kauniita asiakkaita!" Kyseessä oli siis mies, jolta ostin autoni reilu vuosi takaperin, ja joka on yhden treenikaverin exä.
Siitä sitten alko maailman pisin viestittely, eka huumorilla, ja sitten se jo meni henkeväksikin. Ja viimenen viesti oli tällanen:

EI JUMALAUTA SENTÄÄN.....Mä oon ehkä tunteellinen?? Mä haluaisin sitä läheisyyttä,kainaloon käpertymistä villasukat jaloissa yms....yhteistä ulkoilua,ehkä hiihtoa?? Tai jotain...etsä tuntisit että on jotain yhteistä/toinen välittää.....Mä olin äsken jopa sanattomana useamman minuutin,mitä mä en usein oo:)DDD......Kun mä pidän/jos mä pidän tuparit,sut mä haluan mukaan...mulla on sellanen 8,6m pitkä valkoinen "elokuvatähti" limusiini ja sut haetaan mukaan.....:)

 Mä en oo ikinä sun kanssa jutellu näin pitkään,mutta sä oot,sun on pakko olla hieno ihminen.....muista se kun "sataa viistoräntää päin kasvoja ja vituttaa"......

Ei siinä mitään, olishan se kiva päästä kerran elämässään limusiinin kyytiin. Ko. tyypistä mulla on vähän ristiriitaset tunteet. Tosi kiva, ja ihan miehekäskin kaveri, mutta hei, kaverin exä....eli vähän niinku käytetty versio  Vaan kaikkihan ne tahtoo jo tässä iässä ollä käytettyjä, ja jos ei ole, niin sillon on jo jotain tuplasti enemmän vialla

Mutta, toki on eriasia, jos edellisenä käyttäjänä on ollut hyvä kaveri. Se kaveri ei kyllä ehkä hyväksyisi, jos tästä joku suhde tulisi. Enkä kyllä ehkä halua ottaa sitä riskiä.

No, mutta siis tällasia käänteitä tänä viikonloppuna, katotaan miten viikko etenee!

Edit: Nyt se perjantainen luuseriheppu onkin laittanut sen profiilin takasin.. tämä on sitten vain naisille: käykäähän kurkkaamassa "pohojanmaalainen"-profiilia. Eikö vaikut ihan normikaverilta? Ja viestienkin perusteella! Ja sitten onkin tollanen kuohittu kameli! Perkele.